Waar we trots op zijn

Minder moet

Bekijk details

Focus terugbrengen in het assortiment is het uitgangspunt van Bakker Bart. Hemink&ko heeft het assortiment fors teruggebracht en besparing op inkoop gerealiseerd.

Versnellen

Bekijk details

Als interim-projectmanager heeft hemink& ko de regie in handen genomen van het project "nieuwe productplatforms voor groei" waarmee Friesland Foods Professional haar marktpositie verder uit kan bouwen en versterken.

Business kaas

Bekijk details

In opdracht van Friesland Foods Cheese Benelux hebben we twee concepten ontwikkeld voor een nieuwe (generatie) verpakkingen voor Slankie smeerkaas, inclusief een bijbehorend investeringsvoorstel.

Duurzaamheid op de kaart

Bekijk details

Voor het Innovatieplatform Twente heeft hemink&ko de duurzaamheidsagenda ontwikkeld.

Nieuwe jas

Bekijk details

Ontwikkel een nieuw design voor de verpakkingen dat inhoud geeft aan de herpositionering van het merk en realiseer besparing op inkoop. Dat was de opdracht van Bakker Bart.

Kook en kijk

Bekijk details

Project rond het kookboek dat wordt ingezet als onderdeel van de communicatiestrategie voor het merk Food Valley. Inclusief opstellen van de briefing, brainstormsessie en presentatieboekje.

De lekkerste vlaaien

Bekijk details

Voor Bakker Bart heeft hemink&ko de assortimentslijn voor vlaaien verbeterd en vernieuwd.

Kaas uit het hart

Bekijk details

Zuivelfabriek De Graafstroom wil het merk De Graafstroom introduceren op de Nederlandse markt. Hemink&ko geeft samen met de klant inhoud aan het merk.